راه‌اندازی پویش «مهمانی کتاب» در «طاقچه» / ارائه تخفیف ۵۰ درصدی و جایزه روزانه
کد خبر: 3969715
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

راه‌اندازی پویش «مهمانی کتاب» در «طاقچه» / ارائه تخفیف ۵۰ درصدی و جایزه روزانه

عضو هیئت مدیره «طاقچه» با بیان اینکه پویشی به نام «مهمانی کتاب» را در تمامی ماه‌های مبارک رمضان داریم، گفت: امسال نیز همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بحث تخفیف تا ۵۰ درصد را برای خریداران کتاب از بخش «مهمانی کتاب» در نظر گرفته‌ایم.

راه‌اندازی پویش «مهمانی کتاب» در «طاقچه»/ ارائه تخفیف ۵۰ درصدی و جایزه روزانه

به گزارش ایکنا، محمد صدوقی، عضو هیئت مدیره «طاقچه» درباره شروع فعالیت‌های این سامانه، اظهار کرد: کتابخانه مجازی «طاقچه» سال ۱۳۹۲ کار خود را به ‌صورت آزمایشی آغاز کرد و سال ۱۳۹۳ رونمایی شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه مجازی «طاقچه» محدودیتی در حوزه محتوا ندارد، افزود: تمام محتواهایی که در قالب کتاب منتشر می‌شوند اعم از کتاب‌های درسی، کمک درسی، آموزشی، داستانی، مذهبی و دینی و ... در «طاقچه» وجود دارد؛ در واقع «طاقچه» یک نمایشگاه کتاب است و همه ناشران می‌توانند کارهایشان را در آنجا عرضه کنند.

عضو هیئت مدیره «طاقچه» تصریح کرد: ما یک پویشی به نام «مهمانی کتاب» را در تمامی ماه‌های مبارک رمضان داریم؛ امسال نیز همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بحث تخفیف تا ۵۰ درصد را برای خریداران کتاب از بخش «مهمانی کتاب» در نظر گرفته‌ایم و هر روز به ۱۰ نفر از خریداران، ۱۵۰ هزار تومان اعتبار طاقچه اهدا می‌‌کنیم.

صدوقی بیان کرد: تمامی کتاب‌های «مهمانی کتاب» با ماه مبارک رمضان مرتبط است؛ «طاقچه» ۸۰ هزار محتوا دارد که در بخش «مهمانی کتاب»» بیش از ۴ هزار کتاب وجود دارد.

انتهای پیام
captcha