روز قدس یکدلی مسلمانان را در اقصی نقاط دنیا موجب شده است
کد خبر: 3969830
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

روز قدس یکدلی مسلمانان را در اقصی نقاط دنیا موجب شده است

استاندار خراسان رضوی گفت: روز قدس موجبات انسجام و یکدلی مؤمنان و مسلمانان در اقصی نقاط این کره خاکی را به‎وجود آورده و مایه دلگرمی مضاعف فلسطینیان شریف است.

روز قدس یکدلی مسلمانان را در اقصی نقاط دنیا موجب شده استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در متن پیام محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، به‌مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نام روز قدس مزین شده است تا تدبیر اندیشمندانه امام راحل عظیم الشأن در جهت ایجاد همدلی و هم زبانی مسلمانان سرتاسر دنیا فارغ از ملیت، رنگ و فرهنگ، که مظلومیت و آزادگی را فریاد می‌زنند؛ محقق شود.

ندای حریت مسلمین جهان در تظلم خواهی از مردم رنج کشیده فلسطین سالهاست که خواب از چشمان غاصبان جنایتکار زدوده و آشفتگی خیال صهیونیسم و استکبار را رقم زده است. این روز مقدس، موجبات انسجام و یکدلی مومنان و مسلمانان در اقصی نقاط این کره خاکی را بوجود آورده و مایه دلگرمی مضاعف فلسطینیان شریف است.

روزی خواهد رسید که با اتحاد مسلمانان، بیت المقدس، نخستین قبله‌گاه مسلمین و جایگاه معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) و نماد مقاومت، ایستادگی و مبارزه علیه ظلم، رنگ آزادی را خواهد دید و مرهمی بر آلام مردمان و زنان دردمند و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات همه شما مؤمنان، فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس را گرامی داشته؛ از خدای منتقم، سربلندی و پیروزی مسلمین جهان در همه عرصه‌ها، نابودی رژیم اشغالگر قدس، احیاء آزادی و آرامش مظلومان جهان بالاخص مردم ستمدیده فلسطین و ظهور هر چه نزدیکتر منجی بشریت، قائم آل محمد حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود(عج) را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha