اجرای محفل «مائدة القرآن الکریم» با تلاوت رحیم خاکی + تیزر
کد خبر: 3969968
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

اجرای محفل «مائدة القرآن الکریم» با تلاوت رحیم خاکی + تیزر

محفل انس با قرآن کریم با عنوان «مائده القرآن الکریم» بامداد 19 اردیبهشت با تلاوت قاریانی از ایران، عراق، تانزانیا و ترکیه برگزار می‌شود.

اجرای محفل «مائدة القرآن الکریم» با تلاوت رحیم خاکی + تیزربه گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن کریم با عنوان «مائدة القرآن الکریم» بامداد 19 اردیبهشت‌ماه به صورت آنلاین و طی بازه زمانی دو ساعته اجرا می‌شود.

این برنامه که به وقت تهران ساعت 24 و به وقت ترکیه ساعت 23 پخش خواهد شد با قرائت رحیم خاکی، قاری بین‌المللی کشورمان، شیخ سنکر عبدالقادر، مقلد شیخ عبدالباسط، از کشور عراق، ایدی شعبان از تانزانیا، عبدالغدیر شیدوغلو و مهمت بیلیر، قاری و حافظ قرآن از کشور ترکیه همراه خواهد بود.

این محفل با همکاری IGMG، İslam Toplumu Milli Görüş و Merkezi Almanya Kölnde و مشارکت فرهنگسرای قرآن سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

محفل مائده قرآن هر ساله طی ماه مبارک رمضان به همت یک مجموعه مردمی اسلامی در آلمان، با تلاوت قاریان و حافظان قرآن کریم برای مسلمانان ترک‌تبار اروپا برگزار می‌شود که امسال به دلیل بیماری کرونا این محافل به صورت آنلاین و از تلویزیون جامیا استانبول و یوتیوب پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان برای مراجعه به بهره‌مندی از این برنامه به نشانی http://youtube.com/tvcamia مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha