کاهش فوتی‌های کرونا به زیر 300 نفر
کد خبر: 3970099
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

کاهش فوتی‌های کرونا به زیر 300 نفر

وزارت بهداشت از فوت ۲۸۳ بیمار و شناسایی ۱۳۵۷۶ بیمار جدید کووید خبر داد و اعلام کرد: ۴۶ شهر در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۶۲ هزار و ۶۱۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۶۱۵ دُز رسیده است.

از دیروز تا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۴ هزار و ۵۲۴ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون نیز دو میلیون ۹۲ هزار و ۳۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

کاهش فوتی‌های کرونا به زیر 300 نفر

پنج هزار و ۵۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تاکنون ۱۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۶۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام
captcha