توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان قزوین
کد خبر: 3970130
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
توسط اوقاف و امور خیریه قزوین صورت گرفت؛

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ۲ هزار بسته معیشتی در قالب یازدهمین مرحله از طرح مواسات و همدلی در بین خانواده‌های نیازمند در استان قزوین توزیع می‌شود.

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه که امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اجرای طرح مواسات و همدلی و توزیع کمک‌های مؤمنانه در بین خانواده‌های نیازمند، امروز در یازدهمین مرحله از این اقدام ۲ هزار بسته معیشتی در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی هر یک به ارزش ۴۵۰ هزار تومان بوده که از ابتدای رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون بیش از ۱۳ میلیارد تومان از محل درآمدهای موقوفات برای این کار هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن اشاره به طرح ضیافت همدلی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و با اجرای طرح ضیافت همدلی از محل موقوفات و بقاع متبرکه ۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان در سطح استان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha