تدارک صداوسیمای خوزستان به مناسبت عیدسعید فطر
کد خبر: 3970509
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

تدارک صداوسیمای خوزستان به مناسبت عیدسعید فطر

شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان به مناسبت عید سعید فطر ویژه برنامه‌هایی را برای پخش تهیه و تدارک دیده است.

تدارک صداوسیمای خوزستان به مناسبت عیدسعید فطربه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خوزستان، شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان به مناسبت عید سعید فطر ویژه برنامه‌هایی را برای پخش تهیه و تدارک دیده است.

صدا و سیمای خوزستان در راستای نکوداشت عید سعید فطر با ویژه برنامه‌هایی متنوع، تلاش می‌کند لحظات شادی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد.

رادیو خوزستان برنامه زنده رادیویی «نگار نو» را در روز عید فطر از ساعت 9:30 تا 11:30 به صورت زنده پخش خواهد کرد. این ویژه برنامه ترکیبی نمایشی، سعی دارد فضایی شاد و مفرح پس از یک ماه روزه داری برای مخاطبان ایجاد کند. این برنامه با محورهای آداب و رسوم مردم خوزستان در عید فطر، مواسات و همدلی، ارتقای رفتارهای اجتماعی و ترویج صبر و قناعت و کمک به هم‌نوعان و ذکر مصادیقی از برکات ماه مبارک رمضان در رفتارهای اجتماعی مخصوصا در زمان بحران کرونا تهیه و تولید شده است.

این برنامه در بخش‌های مختلفی چون نمایش کوتاه طنز، پیام تبریک اقوام مختلف استان، حضور میهمان هنرمند، کارشناس مذهبی، گزارش، بسته‌های صوتی از جمله آشنایی با آداب و رسوم اقوام مختلف استان در عید فطر، پیامک و تلفن‌های مردمی، استفاده از فرصت رادیونما و دریافت عکس‌های عید فطر مردمی آماده شده است.

تهیه کننده این برنامه سارا نجدی و گویندگان آن عزت کوتی عرب و جمشید زلقی هستند.

همچنین رادیو عربی خوزستان روز دوم عید، ویژه برنامه عربی «فرحه العید» (شادمانی عید) را به تهیه کنندگی روشنک عباسیان با بخش‌های متنوع نمایش زنده با گویندگی فرح احمدی و لطیف سید لطیفی در قالب طنز پخش می‌کند. این برنامه به آداب و رسوم مردم عرب شهرها و روستاهای خوزستان در این روز می‌پردازد.

ویژه برنامه «فرحه العید» ساعت 9:30 به مدت 120 تقدیم مخاطبان خوزستانی می‌شود.

سیمای خوزستان نیز با دو برنامه «ماه ماندگار» و برنامه عربی «افراح العید» لحظات شاد و مفرحی را به بینندگان خود هدیه می‌کند. برنامه ماه ماندگار در دو قسمت 60 دقیقه‌ای با بخش‌هایی چون پویش لبخند، حضور مجریان برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، پخش موسیقی، ترانه، تبریکات عید، نمایش طنز، وله، گپ عیدانه به تهیه کنندگی علی دولتخواه به روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه عربی «افراح العید» تدارک شده در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای با بخش‌های خواننده زنده، نمایش طنز، گزارشگر، گفت‌وگو با هنرمندان و ورزشکاران، مدافعان سلامت به تهیه کنندگی عبدالله طرفی در این ایام پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha