نگرانی شرکت‌کنندگان آزمون ارزیابی حافظان قرآن از برگزاری حضوری آن + پاسخ
کد خبر: 3970837
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

نگرانی شرکت‌کنندگان آزمون ارزیابی حافظان قرآن از برگزاری حضوری آن + پاسخ

مدیرکل آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم بر اینکه زمان این دوره از آزمون به تعویق نخواهد افتاد، تأکید کرد.

با توجه به اعلام برگزاری آزمون مرحله اول(کتبی و حضوری) شانزدهمین دوره آزمون‌های سراسری ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ از سوی سازمان دارالقرآن الکریم در تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه، برخی از شرکت‌کنندگان در تماس با تحریریه ایکنا از اجرای حضوری این آزمون در این موعد زمانی که موج چهارم کرونا همچنان پابرجاست، اعلام نگرانی کردند.

محمد رمضانی‌فرد، مدیرکل آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن در پاسخ به خبرنگار ایکنا گفت: قطعاً در تمامی حوزه‌های آزمون، پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد، چرا که حفظ سلامت شرکت‌کنندگان دارای اهمیت است و از سوی دیگر حوزه‌های برگزارکننده، پرجمعیت نیستند.

رمضانی‌فرد با تأکید بر اینکه در مجموع، هشت هزار شرکت‌کننده حضور دارند، بیان کرد: ما چهار حوزه پرجمعیت چون استان‌های تهران، اصفهان، قم و خراسان رضوی را داریم که در آنها نیز حسب ابلاغیه‌ها، تدابیری اندیشیده شده است تا آزمون در فضایی مناسب و با فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا شود، به طور مثال آزمون تهران در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد.

 

نگرانی شرکت‌کنندگان آزمون ارزیابی حافظان قرآن از برگزاری حضوری آن + پاسخوی با اشاره به اینکه برای برپایی این آزمون از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز اخذ شده است، افزود: حتی سال گذشته ناظران وزارت بهداشت حین برگزاری آزمون در برخی از حوزه‌ها حضور داشتند، ضمن اینکه عموم حوزه‌های ما جمعیتی بین ۲۰ تا ۶۰ شرکت‌کننده خواهند داشت. به دلیل رعایت شرایط کرونا حوزه‌های آزمون را به ۸۶ حوزه در سراسر کشور افزایش دادیم تا با حداقل تراکم جمعیتی مواجه باشیم.

گزارش تصویری پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ

انتهای پیام
captcha