از شهادت دو فلسطینی در رام‌الله تا بزرگترین حمله موشکی به تل‌آویو
کد خبر: 3971025
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
تحولات جدید فلسطین؛

از شهادت دو فلسطینی در رام‌الله تا بزرگترین حمله موشکی به تل‌آویو

امروز و در تازه‌ترین تحولات در فلسطین اشغالی، همزمان با شهادت رسیدن دو فلسطینی در رام الله در کرانه باختری، گردان‌های قسام اعلام کردند بزرگترین حمله موشکی به پایتخت رژیم صهیونیستی را انجام دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم،  عصر امروز دو جوان فلسطینی در رام الله در کرانه باختری به دست سربازان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. همچنین منابع فلسطینی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از حمله گسترده راکتی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرهای اشدود و عسقلان اشغالی در شمال نوار غزه خبر دادند. طبق گزارش منابع صهیونیستی، آژیرهای خطر در مناطق مذکور و شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

همزمان با این حمله، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: اکنون و در راستای اجرای وعده‌هایمان، گردان‌های قسام حملات موشکی را انجام داد که بزرگ‌ترین عملیات موشکی به تل آویو بوده و در این راستا، ۱۳۰ موشک را به تل آویو و اطراف آن شلیک کرد که این اقدام در واکنش به هدف قرار گرفتن برج‌های مسکونی توسط دشمن انجام شده است.

گردان‌های القسام در ادامه این بیانیه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که حملات آتی بزرگتر خواهند بود. تصاویری که در منابع صهیونیستی منتشر شده، حاکی از آن است که تعدادی از راکت‌‌ها به یک ساختمان اصابت کرده است.

آخرین تحولات فلسطین؛ از شهادت دو فلسطینی در رام الله تا بزرگترین حمله موشکی به تل آویو

همچنین منابع صهیونیستی، عصر امروز (سه‌شنبه)، از به هلاکت رسیدن دو صهیونیست در پی حمله راکتی مقاومت خبر دادند. بر اساس گزارش منابع خبری، این دو شهرک‌نشین در پی حمله راکتی گروه‌های مقاومت به عسقلان اشغالی به هلاکت رسیده‌اند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که در پی حملات راکتی گسترده گروه‌های مقاومت، ۸۰ صهیونیست مجروح شده‌اند. این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع صهیونیستی از جراحت شدید دو شهرک‌نشین در پی حمله راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به عسقلان خبر داده بودند.

تصاویر منتشر شده از فرودگاه بن گوریون در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها از بیم حملات موشکی مقاومت فلسطین سراسیمه در حال فرار هستند.

از سوی دیگر ترکیه اعلام کرد دعوت خود از یووال اشتاینیتز وزیر انرژی رژیم صهیونیستی که قرار بود ماه آینده از این کشور دیدار کند را پس گرفته است.

آخرین تحولات فلسطین؛ از شهادت دو فلسطینی در رام الله تا بزرگترین حمله موشکی به تل آویو

همچنین عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن خواستار جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حمایت از مردم فلسطین شد. وی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که با نمایندگان جنبش‌های مقاومت فلسطین در صنعا هماهنگی‌های لازم برای جمع‌آوری کمک مالی انجام شده است.

امروز همچنین سازمان عفو بین‌الملل رژیم صهیونیستی را به استفاده از خشونت وحشیانه علیه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در شرق بیت‌المقدس متهم کرد. این سازمان اقدامات رژیم اسرائیل را غیرقانونی و غیر متناسب خواند و خواستار توقف فوری خشونت از سوی این رژیم شد.

انتهای پیام
captcha