تلاوت بیش از 15 هزار جزء قرآن در ماه رمضان
کد خبر: 3972096
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

تلاوت بیش از 15 هزار جزء قرآن در ماه رمضان

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: در طول ماه بندگی خدا، 15هزارو 660 جزء قرآن توسط خانواده بزرگ مهدالرضا(ع) تلاوت شد.

تلاوت بیش از 15 هزار جزء قرآن کریم در ماه مبارک رمضانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، اظهار کرد: ویژه برنامه ختم قرآن‌کریم ویژه ماه بهار قرآن به همت این مرکز برنامه‌ریزی شد و در قالب این طرح در ماه بندگی خدا روزانه 522 ختم قرآن توسط خانواده بزرگ مهدالرضا(ع) شامل قرآن آموزان، اولیاء فراگیران و مربیان مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی انجام شد.

وی ادامه داد: مخاطبان طرح‌های آموزشی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با شرکت در پویش ختم قرآن کریم و با تلاوت 15هزار و 660 جزء قرآن در ماه مبارک رمضان، ثواب قرائت این مصحف شریف را به ائمه اطهار(ع) و ارواح پاک شهدای اسلام از صدر تاکنون هدیه کردند.

میریان با اشاره به اینکه در ماه نزول قرآن 10 هزار قرآن‌آموز در بخش آموزش مجازی و حضوری مهدالرضا(ع) و 2000 مربی در سراسر کشور میزبان پویش ختم قرآن کریم شدند، تصریح کرد: مخاطبین طرح‌های حافظون رضوی و تحفیظ رضوی و شباب‌الرضا(ع) نیز در این طرح نورانی شرکت کردند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با بیان روایتی از امام رضا(ع) که می‌فرماید: «هرکس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند، مانند این است که در ماه‌هاى دیگر تمام قرآن را بخواند»، افزود: طرح ختم قرآن ویژه مخاطبین طرح‌های آموزشی کلام‌الله مجید ویژه ماه مبارک رمضان با توجه به اهمیت تلاوت قرآن در احادیث و روایات اهل‌بیت(ع) با نظارت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در سراسر کشور انجام شد.

انتهای پیام
captcha