بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3972228
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد که به شرح ذیل است:

نباید شک کرد که شجره خبیثه اسرائیل به تعبیر قرآن کریم «َمَثَلُ كَلِمَةٍ خَبِيثَةٍ كَشَجَرَةٍ خَبِيثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ مَا لَهَا مِنْ قَرَارٍ» هیچ پایه و پایگاهی و استمراری نخواهد داشت و بی‌شک نابود خواهد شد.

بار دیگر جهان شاهد حملات وحشیانه غیرانسانی و نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین است و این جنایات هم‌چنان در کانون توجهات جهانی قرار دارد.

رژیمی کودک‌کشی که در جایگاه نخست بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان قرار گرفته است، اکنون در جنگی نابرابر، با حملات گسترده و وحشیانه به نوار غزه، مرتکب جنایاتی از قبیل استفاده از سلاح‌های ممنوعه، حمله به غیر نظامیان، مدارس، مساجد، بیمارستان ها، نیروهای امدادگر و... شده است.

بر این اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم متدین و همیشه در صحنه مشهد مقدس دعوت می‌نماید، در خیزش عظیم جبهه بزرگ مقاومت اسلامی و در اجتماع بزرگ حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم که در حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه 1400 از ساعت 15  تا 16 در عرصه میدان شهدا و با رعایت شیوه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود، شرکت نمایند و دوشادوش برادران و خواهران دینی خود در نوار غزه و کرانه رود اردن و جای‌جای فلسطین قهرمان، با ظلم و کفر جلادان کودک‎کش و سفاک صهیونیست به مبارزه برمی‌خیزند.

انتهای پیام
captcha