غیر فعال شدن پنج خانه قرآن روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3974247
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

غیر فعال شدن پنج خانه قرآن روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از غیر فعال شدن پنج خانه قرآن روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اشاره به غیر فعال شدن پنج خانه قرآن روستایی و شهری در استان، اظهار کرد: عدم فعالیت حداقلی، نداشتن مکان مناسب، تمدید نشدن مجوز بعد از سال‌ها، نبود تمرکز کار، فعالیت قرآنی و توافق فعالان و اعضای مرکز از جمله دلایل غیر فعال شدن خانه‌های قرآن شهری و روستایی است.

وی افزود: خوشبختانه در روستاها استقبال از خانه‌های قرآن به منظور انجام فعالیت‌های قرآنی بسیار زیاد است، به‌طوری که در ماه رمضان بیشترین استقبال از برنامه‌ها در خانه‌های قرآن روستایی صورت گرفت، همچنین امسال 11 خانه قرآن شهری و روستایی در استان تاسیس شد.

کارگر همچنین از غیر فعال شدن ۹ موسسه قرآنی در استان خبر داد و گفت: مهم‌ترین دلایل غیرفعال شدن موسسات قرآنی فوت یا حضور نداشتن مدیر مؤسسه، نبود فعالیت در چندین سال متوالی، عدم حضور در مکان معلوم شده در شهر، انتقال مرکز بدون طی مراحل قانونی، اتمام اعتبار مجوز و عدم پیگیری و واگذاری موسسه بدون مراحل قانونی بوده است.

 

 

انتهای پیام
captcha