آغاز ثبت‌ نام مؤسسه قرآنی طلوع مهر‌النبی(ص) کرج
کد خبر: 3974466
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

آغاز ثبت‌ نام مؤسسه قرآنی طلوع مهر‌النبی(ص) کرج

مدیر مؤسسه طلوع مهر‌النبی(ص) کرج از ثبت‌نام ترم جدید این مرکز قرآنی خبر داد و گفت: ثبت‌ نام این دوره‌ها از نیمه دوم خردادماه آغاز می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام مؤسسه قرآنی طلوع مهر‌النبی(ص) کرج

زهرا لطیف‌نژاد، مدیر مؤسسه قرآنی طلوع مهر‌النبی(ص) حصارک کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در سال جاری جهت استفاده بهتر از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این مؤسسه به برگزاری دوره‌های جدید آموزش قرآن‌ کریم ویژه ترم تابستان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌ نام این دوره‌ها از نیمه دوم خردادماه آغاز می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد، زمان شروع کلاس‌ها را چهارم تیرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: آموزش روخوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و حفظ سه ساله قرآن‌ کریم از برنامه‌های این مؤسسه برای قرآن‌آموزان است.

لطیف‌نژاد با اشاره به اینکه تربیت حافظ قرآن‌ کریم از اولویت‌های جدی این مؤسسه است و هم اینک 15 نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه حفظ قرآن را به‌طور جدی ادامه می‌دهند، بیان کرد: سه مربی مجرب قرآنی تدریس دوره‌های این مؤسسه را بر عهده دارند.

وی در پایان به آموزش قرآنی برای کودکان سنین ۴ تا ۶ سال اشاره کرد و گفت: بیشتر آموزش‌ها به‌صورت غیرمستقیم در نظر گرفته شده است، حفظ جزء سی‌ام قرآن، مهدویت و آموزه‌های دینی، حفظ آیات و احادیث کابردی، قصه‌گویی و شعر، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، بهداشت و ایمنی‌، نقاشی و رنگ‌آمیزی از جمله مواردی است که به‌صورت غیر حضوری به کودکان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha