آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی «شهود قدسی 5» اعلام شد
کد خبر: 3975032
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی «شهود قدسی 5» اعلام شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» را اعلام کرد.

محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه این نهاد همواره تلاش می‌کند تا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را ویژه دانشجویان در طول سال اجرا کند، گفت: یکی از فاخرترین برنامه‌های جهاددانشگاهی برگزاری جشنواره ملی قرآن و هنر ویژه دانشجویان سراسر کشور است.

وی افزود: فراخوان پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» در اسفندماه سال گذشته همزمان با سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص) و روز جهانی قرآن، در مراسمی به همین نام با حضور جمعی از پیشکسوتان قرآنی استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام شد.

غلام‌پور، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 31 خردادماه جاری اعلام کرد و گفت: این جشنواره در سه رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ و با موضوعاتی پیشنهادی نظیر شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، تصویرسازی قصه‌های قرآنی، آیات مربوط به جهاد و طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگندهای قرآنی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با ذکر این نکته که به دلیل شیوع کرونا تلاش شده است تا این جشنواره در بستر فضای مجازی اجرا شود، گفت: مرحله داوری این جشنواره در تابستان امسال انجام خواهد شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس fars.acecr.ac.ir/fa/page/5455 مراجعه کنند، گفت: همچنین دریافت آثار آثار از طریق آدرس اینترنتی cul.fr@acecr.ac.ir انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha