مسجد جامع لویزان؛ «قرار قرآنیان» در انتخابات 1400
کد خبر: 3977080
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
همراه با پخش زنده از شبکه‌های تخصصی قرآنی /

مسجد جامع لویزان؛ «قرار قرآنیان» در انتخابات 1400

فعالان قرآنی کشورمان نیز مانند دیگر هموطنان، پرشور در انتخابات شرکت‌ خواهند کرد و پیشکسوتان، قاریان، حافظان و مدیران امور قرآنی تهران، این جمعه در محل اخذ رأی مسجد جامع لویزان حضور خواهند یافت. شبکه‌های تخصصی قرآنی صدا و سیما این حماسه حضور را به تصویر می‌کشند.

مسجد جامع لویزان «قرار قرآنیان» در انتخابات 1400به گزارش ایکنا، «قرار قرآنیان» در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه، 28 خردادماه در مسجد جامع لویزان خواهد بود و بخش‌های مختلف و متعدد تلاوت، همخوانی، گفت‌وگو با اساتید و پیشکسوتان از محل این مسجد در شبکه‌های تخصصی قرآنی صدا و سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

این برنامه با مشارکت آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان، شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن، سازمان دارالقرآن الکریم، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا طرح‌ریزی شده است.

صبح جمعه از حدود ساعت 8 شاهد تلاوت‌های یونس شاهمرادی و مهدی عادلی خواهیم بود. در ادامه این برنامه، گروه هم‌خوانی الغدیر به اجرای قطعاتی می‌پردازند، طی ساعت‌های 11 تا 15 قاریان بین‌المللی و ملی کشورمان مجتبی محمدبیگی، محسن قاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا و حبیب صداقت آیاتی را تلاوت خواهند کرد. در ساعت 16 نیز گروه تواشیح محراب قطعه‌ای را اجرا می‌کنند.


گزارشی از شعبه اخذ رأی مسجد جامع لویزان در سال 98 / همراهی محفل نور با حماسه حضور + عکس


همراه با پخش زنده شبکه قرآن و معارف سیما، تلاوت‌هایی نیز در نوبت عصر از ساعت 17 تا 19 با حضور قاریانی چون محمدحسن موحدی، هادی ایزدپناهی و هادی موحدامین انجام می‌شود و در ساعت 20 نیز گروه محمد رسول‌الله(ص) قطعاتی را ارائه می‌دهند.

شبکه رادیویی قرآن با استقرار در مسجد جامع لویزان برنامه‌ای با عنوان «حماسه حضور» را از ساعت 8 تا 22 به تهیه‌کنندگی سیدنورالدین سجادی و گویندگی حمید مجیدی‌مهر (نوبت صبح) و تیمور کوشکی (نوبت عصر) خواهد داشت.

 

انتهای پیام
captcha