انقلاب ایران الگوی ضد امپریالیسم است / انتخابات و تعیین سرنوشت کشور
کد خبر: 3978192
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد:

انقلاب ایران الگوی ضد امپریالیسم است / انتخابات و تعیین سرنوشت کشور

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه قم ضمن تأکید بر لزوم انتخاب صحیح در دوره سیزدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز انقلاب به کشوری الگو علیه امیریالیسم در دنیا تبدیل شده است و باید با انتخاب رئیس جمهور اصلح انقلاب را در گام دوم وارد ریل اصلی خود کنیم.

ارسال// انقلاب ایران الگوی ضد امپریالیسم است/ انتخابات و تعیین سرنوشت کشوربه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی‌نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه قم 27 خردادماه در جمع دانش‌پژوهان مؤسسه آموزش عالی معصومیه خواهران با تبریک دهه کرامت با بیان اینکه یکی از نعمات الهی، وجود  امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ایران است، گفت: در اسلام چیزی به نام مرز جغرافیایی نداریم و استکبار آن را ایجاد کرده است، لذا امام رضا(ع) متعلق به همه جهان است؛ الان در هند بارگاهی به نام امام رضا(ع) وجود دارد با اینکه 50 میلیون شیعه نیز بیشتر ندارد.

وی افزود: بیش از 1300 سال پیش حتی خود پیامبر(ص) خبر ورود حضرت معصومه(س) به قم را به ما داده است؛ این نشان می‌دهد که این ماجرا بسیار مهم و برنامه از پیش تعیین‌ شده است که پیامبر(ص)، امام صادق(ع) و امام باقر(ع) وقتی که این بچه متولد نشده است اینگونه از او تمجید می‌کنند؛ این مسئله نشان می‌دهد قرار است این شهر محور تأثیرگذاری‌های بزرگ در جهان باشد وگرنه دلیلی برای این همه تأکید ندارد.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: قبل از ورود حضرت معصومه به قم، امام باقر(ع) و امام صادق(ع) روی قم حساسیت زیادی داشتند و اشعریون را به قم گسیل داشتند تا زمینه لازم برای حضور حضرت فراهم شود؛ حتی حوزه علمیه قم قبل از حضور حضرت معصومه(س) بوده و بعد از دفن ایشان در قم رونق گرفت و در دوره شیخ عبدالکریم احیا شده است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در امتداد قیام امام حسین(ع) و در مسیر اهل بیت(ع) هست لذا در سیاست خارجی ایران، با آپارتاید آفریقایی جنوبی مخالفت شد و نسبت به غزه و فلسطین موضع دارد و در برابر آمریکا هم ایستاده است؛ انقلاب اسلامی مقدمه ظهور است و بسترسازی‌هایی برای این کار لازم بوده که قم و انقلاب جزء این مقدمه‌ها هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه قم اضافه کرد: دشمنان برای نابودی انقلاب هر کاری توانستند انجام داده‌اند، جنگ را ایجاد کردند و بعد تفرقه داخلی با عناوین چپ و راست و میانه درست کردند؛ در صورتی که اصل این جریان‌گرایی برای فرانسه بوده است. متأسفانه عده‌ای این حزب بازی‌ها را دامن زدند و با تعابیری رأی مردم را گرفتند ولی امروز انقلابی‌ و غیرانقلابی مطرح است.

انقلاب اسلامی ایران؛ محور تحولات جهان

وی بیان کرد: مکتب امامین انقلاب این است که انقلاب باید زنده باشد، امروز اگر در یمن و فلسطین موشک ساخته و به سمت دشمنان پرتاب می‌شود و قدرت آنها را به چالش کشیده است به برکت انقلاب است. انقلاب محور تحول جهانی شده است بنابراین اگر نام کشور جمهوری اسلامی منهای انقلاب اسلامی باشد چیزی باقی نمی‌ماند؛ کسانی که می‌گویند انقلاب تمام شده هدفمند حرف می‌زنند زیرا قصد دارند قدرت‌طلبی کنند و آقازادگی را توسعه دهند.

حسینی‌نژاد اضافه کرد: امام خمینی(ره) کشور را در شرایط سخت هدایت کردند و امروز هم مقام معظم رهبری این مسئله را بر دوش دارند؛ گاهی بحث استیضاح رئیس جمهور مطرح می‌شد، ولی رهبری مخالفت کردند زیرا معتقد بودند که رئیس جمهور باید مسئولیت کارهای خود را بپذیرد تا بعداً نگویند اجازه ندادند ما کار کنیم. بنابراین همیشه نمی‌شود مردم را با حرف زدن آگاه کرد؛ مقام معظم رهبری با فرصت دادن به دولت‌ها سبب شدند تا مردم نسبت به عملکرد آنها بینش پیدا کنند.

وی اضافه کرد: برخی امروز می‌گویند چرا تورم و گرانی افسار گسیخته وجود دارد؛ باید به انتخاب خودمان توجه کنیم و بدانیم رأی تاثیرگذار است و تأثیر آن را در همین چند سال دیدیم. البته نباید به خاطر این گلایه‌ها، قهر کنیم زیرا قهر کردن راه حل نیست، کشور نیاز به تحول و تغییر دارد؛ انقلاب ما دنبال تجمل و منفعت‌طلبی نبود و قرار بود منافع کشور به همه مردم برسد ولی اکنون یک عده بر مردم حاکم شده‌اند و انقلاب به حاشیه رفته و باید با رأی مردم به متن بازگردد.

موفقیت در گرو تبعیت از رهبری

حسینی‌نژاد تصریح کرد: باید به کسی رأی دهیم که عملکرد مناسبی از خود نشان داده و کارنامه قابل قبول دارد؛ سردار سلیمانی علت موفقیت خود را رهنمودهای رهبری دانست. سردار سلیمانی در سایه حمایت رهبری و اطاعت از ایشان توانست کشور را به جایی برسانند که امروز اسرائیل در برابر باریکه غزه به زانو درآمده و این نتیجه نصرت الهی است.

وی افزود: امروز نتانیاهو دور خود دیوار کشیده و هر روز به دوستان خود و ایران پیام می‌دهد بگذارید ما در محدوده خودمان زندگی کنیم ولی متأسفانه در داخل برخی این مطالب را نمی‌فهمند. در یمن مردم در محاصره صد درصد هستتند ولی آمریکا و عربستان التماس برای مذاکره دارند. باید باور کنیم خدا با ما هست و نصرت و یاری می دهد؛ امام عصر(عج) هست و از ما حمایت می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه قم اظهار کرد: انقلاب به مردم یاد داد که خدا هست و از مؤمنان حمایت می‌کند؛ دشمنان با دلارها و حوادث ساختگی اقتصادی دنبال دلسردی و ناامید کردن مردم هستند، توطئه‌هایی که معاویه به کار بست امروز هم به کار می‌برند تا مردم را از انقلاب جدا کنند ولی این انقلاب پابرجاست تا پرچم به دست امام زمان(عج) برسد و ما باید با حضور در انتخابات و دفاع از کشور وظیفه خود را در قبال انقلاب انجام دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه قم تصریح کرد: بیداری که انقلابی در دنیا ایجاد کرده است برای آمریکا خطرآفرین است حتی چین و روسیه هم به تبعیت از ایران در برابر آمریکا ایستاده‌اند و از ایران آموخته‌اند و ایران امروز الگوی ضد امپریالیسم در دنیا شده است. وقتی ما این موقعیت را در عرصه بین‌المللی داریم برخی افراد در داخل قدر آن را نمی‌دانند  و  دنبال مذاکره با التماس هستند.

وی تأکید کرد: رأی به فردی بدهید که اعتقاد به امام و رهبری و مکتب حاج قاسم دارد؛ چنین فردی دنبال عدالت‌خواهی خواهد رفت و به مردم و ظرفیت داخل اعتماد می‌کند، امروز بهترین فرصت انتخاب است و در صورت انتخاب خوب گام دوم انقلاب در ریلی قرار می‌گیرد که مردم شیرینی پیروزی انقلاب را می‌چشند. بنابراین هر کسی که به آینده انقلاب و کشور دلبسته و سربلندی آن را دوست دارد رای بدهد و انتخاب خوب داشته باشد.

انتهای پیام
captcha