تداوم روحیه شهادت‌طلبی؛ راز ماندگاری نظام اسلامی
کد خبر: 3983363
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

تداوم روحیه شهادت‌طلبی؛ راز ماندگاری نظام اسلامی

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی و ایثار نشئت گرفته از باورهای دینی است، گفت: تداوم این روحیه راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایکنا از فارس، مراد صارمی، فرمانده انتظامي اقلید امروز، 20 تیرماه در دیدار با جانباز نیروی انتظامی، امرالله کوهستانی، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را يك وظيفه و ضرورت غير قابل انكار دانست و گفت: شهدا و ايثارگران از ارزش‌هاي معنوي و مايه عزت و افتخار نظام و انقلاب هستند.

وي با اشاره به اينکه استقلال و آزادي ما نتيجه پايمردي و جانفشاني‌هاي شهداي گلگون کفن و ايثارگران است، گفت: روحيه شهادت‌طلبي، ايثار و از جان گذشتگي از باورهاي ديني و اعتقادات قلبي انسان‌هاي پاک و خدايي نشئت مي‌گيرد و تداوم اين روحيه راز ماندگاري نظام جمهوري اسلامي است.

صارمی از جانبازان به عنوان الگوي ايثار و جوانمردي در جامعه ياد کرد و گفت: به برکت خون شهدا و از خود گذشتگي‌هاي جانبازان، ميهن اسلامي ما در اوج عزت و سربلندي قرار دارد.

فرمانده انتظامي اقلید با اشاره به صبر و استقامت جانبازان بیان کرد: همين صبر و استقامت شما عزيزان است كه موجب رضايت پروردگار شده و در سايه فداكاري و از خودگذشتگي شما است كه امروزه از امنيت پايداري در جامعه برخوردار هستيم.

انتهای پیام
captcha