آغاز چله زیارت عاشورا در زنجان
کد خبر: 3983587
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

آغاز چله زیارت عاشورا در زنجان

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) از آغاز چله زیارت عاشورا خبر داد و گفت: هدف این طرح آماده شدن برای اقامه عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) و خدمت در دستگاه این امام بزرگوار است.

آغاز چله زیارت عاشورا در زنجانداوود خدایی، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: هشتمین سال ختم چله زیارت عاشورا از امروز همزمان با روز اول ذی‌حجه آغاز شده و به مدت 40 روز از سوی خادمان همایش شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شیوه اجرای این برنامه غیرحضوری بوده و به مدت ۴۰ روز ادامه دارد، ابراز کرد: هدف از این طرح آماده شدن برای اقامه عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) و خدمت در دستگاه این امام بزرگوار و یاران باوفایش است.

این مسئول با بیان اینکه این مجمع برنامه‌هایی همچون ختم صلوات و ختم قرآن نیز دارد، ادامه داد: زنجان افتخار عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را دارد و از این رو حال و هوای آن باید در مقاطع مختلف سال حسینی باشد و آموزه‌های این مکتب را در عرصه‌های مختلف زندگی پیاده کنیم.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در مورد آماده‌سازی برنامه همایش شیرخوارگان حسینی تصریح کرد: اجرای این برنامه بستگی به وضعیت شیوع کرونا دارد و از سال گذشته نیز لباس‌ها آماده و در انبار ذخیره شده است.

انتهای پیام
captcha