برخورد آگاهانه‌ با قوی‌ترین قصه‌گویان عصر حاضر + فیلم
کد خبر: 3985439
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

برخورد آگاهانه‌ با قوی‌ترین قصه‌گویان عصر حاضر + فیلم

تلویزیون، فیلم‌، موسیقی، بازی و اینترنت قوی‌ترین قصه‌گویان عصر حاضر هستند. پیام‌های رسانه‌ای، افکار و اعمال ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند و می‌توان گفت که همه تحت تأثیر انواع رسانه‌ها قرار داریم.

برخورد آگاهانه‌ با قوی‌ترین قصه‌گویان عصر حاضربه گزارش ایکنا، امروزه قدرت تأثیرگذاری رسانه‌های نوین بر همگان آشکار است. در عصر ارتباطات و اینترنت، فرهنگ، تفکرات و سبک زندگی جامعه و حتی درک ما از واقعیت از طریق رسانه‌ها شکل می‌گیرد.

تلویزیون، فیلم‌، موسیقی، بازی و اینترنت قوی‌ترین قصه‌گویان عصر حاضر هستند. پیام‌های رسانه‌ای، افکار و اعمال ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند و می‌توان گفت همه تحت تأثیر انواع رسانه‌ها قرار داریم. رسانه‌ها می‌توانند ما را نسبت به یک موضوع خوش‌بین و یا بدبین کنند.

رسانه‌ها می‌توانند چشم‌ ما را به روی یک حقیقت باز کنند یا یک موضوع بی‌اهمیت را در چشم ما بزرگ جلوه دهند. برای همین است که در دنیای رسانه‌های عصر جدید، سواد رسانه‌ای بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. در واقع سواد رسانه‌ای به ما کمک می‌کند تا به‌جای تأثیرپذیری از رسانه‌ها، برخورد آگاهانه‌ای با محتوا داشته باشیم.

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کلیپ‌هایی با موضوع فضای مجازی و سواد رسانه‌ای کرده است که در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام
captcha