برگزاری جشن دهه ولایت در مراکز قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 3986555
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

برگزاری جشن دهه ولایت در مراکز قرآنی کرمانشاه

مدیر مؤسسه قرآنی عطر آیه‎‌های انتظار کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم جشن دهه ولایت علوی، اکمال دین نبوی، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در مراکز قرآنی کرمانشاه در حال برگزاری است.

آذر پورکمر، مدیر مؤسسه قرآنی عطر آیه‎‌های انتظار کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم جشن دهه ولایت علوی، اکمال دین نبوی در مراکز قرآنی استان، اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در مراکز قرآنی کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی یکی از ویژه‌برنامه‌های قابل توجه و پر رونق اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه است که در راستای غنا بخشیدن فرهنگ اصیل اسلامی یعنی امام‌شناسی و ولایت‌مداری در ایام دهه ولایت در مراکز قرآنی استان برگزار می‌شود.

پورکمر با اشاره به برپایی مراسم جشن دهه ولایت در مؤسسه قرآنی عطر آیه‎‌های انتظار کرمانشاه، تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که این مؤسسه در این ایام دنبال می‌کند برپایی محافل عموماً مجازی قرآن ویژه جامعه قرآنی و عموم مردم است.

مدیر مؤسسه عطر آیه‌های انتظار کرمانشاه گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این مرکز قرآنی در این ایام با توجه به وضعیت کرونایی و مساعد نبودن شرایط برای برگزاری مراسم حضوری، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی آئینی مجازی است.

وی اظهار کرد: مرکز قرآنی عطر آیه‌های انتظار کرمانشاه جشن‌های دهه ولایت را با رعایت موازین بهداشتی با اجرای خطبه غدیرخوانی، تجلیل از مربیان قرآنی و سادات برگزار کرد.

پورکمر در پایان بیان کرد: اجرای جشن‌های مردمی دهه ولایت به ایجاد بستر مناسب برای مشارکت عمومی در اجرای جشن‌های این ایام کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha