خرید 24 میلیارد ریالی کتاب در ارشاد تصویب شد
کد خبر: 3986795
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

خرید 24 میلیارد ریالی کتاب در ارشاد تصویب شد

خرید 24 میلیارد ریال کتاب از سوی هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت ارشاد به تصویب رسید.

خرید 24 میلیارد ریالی کتاب در ارشاد تصویب شدبه گزارش خبرنگار ایکنا، در جلسه ۶۳۶ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۴۴۱ عنوان کتاب در ۴۵ هزار و ۳۰۰ نسخه به مبلغ کل ۲۴ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال تصویب شد.
 
در گروه دین کتاب‌هایی نظیر آموزش انواع برگزیده علوم قرآنی، حکومت‌نامه علوی، سفیر شیعه در غرب، حشر و نشر، درب‌های بهشت و جهنم، صدق و نفاق، پیشوایان ما، تکالیف اخلاقی در ماه رمضان، مقولاتی در توسعه و پیشرفت، جلد یک تا پنج آشنایی با مفاهیم قرآنی، نابغه بغداد، محدث نامه، الشیعه و فنون الاسلام، زمین در اقتصاد اسلامی و ... به چشم می‌خورد.
 
بیشترین شمارگان کتاب در این جلسه نیز مربوط به کتاب‌های کودک و نوجوان است که شمارگان ۴۰۰ نسخه‌ای از کتاب‌های مانند خانه‌ام چرا می‌پرد، رستم کوی فردوسی، سعدی، می‌توانم امشب اینجا بخوابم و ... خریداری شده است.  
 
ناشران تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند کتاب‌های اعلام شده را به انبار کتاب واقع در جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩، مراجعه کرده و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک مورد نیاز را به مسئولان مربوط ارائه دهند.
انتهای پیام
captcha