ابتلای 351 نفر به کرونا در استان مرکزی
کد خبر: 3987285
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

ابتلای 351 نفر به کرونا در استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، تصریح کرد: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، ۳۵۱ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا شبانه روز اخیر در استان مرکزی شناسایی و ثبت شد.

ابتلای 351 نفر به کرونا در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، تصریح کرد: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، ۳۵۱ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا شبانه روز اخیر در استان مرکزی شناسایی و ثبت شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۸۴ نفر از این مبتلایان کرونا به‌دلیل وخامت حال عمومی و تظاهرات بالینی شدید در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و مراقبت تخصصی درمانی از آنان انجام می‌شود.۲۶۷ نفر از بیماران جدید کووید ۱۹ استان نیز به‌صورت سرپایی درمان گرفته‌اند و باید تا منفی شدن جواب آزمایش و درمان قطعی در منزل قرنطینه باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع تاکنون به ۶۸ هزار و ۶۴۹ نفر رسیده است. در 24 ساعت گذشته 5 بیمار کووید ۱۹ استان جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و شمار فوتی‌های این بیماری از مرز  به ۲ هزار و ۲۵۳ نفر گذشت.

انتهای پیام
captcha