اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 تهران
کد خبر: 3987323
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 تهران

برگزیدگان مسابقه حفظ سوره فتح و تفسیر سوره‌های طلاق و تحریم کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 شهر تهران معرفی شدند.

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 تهرانبه گزارش ایکنا، اسامی برگزیدگان حفظ سوره مبارکه فتح اعلام شد. بر این اساس فاطمه طاهری، سیده‌مرضیه صدری و مائده رحمتی، جزو سه نفر برگزیده هستند که به هر کدام مبلغ 300 هزار تومان اعطا شد.

بنابر گفته منیر روحی، مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ شهر تهران «این مسابقه ویژه دهه ولایت و امامت بود که طی آن علاقه‌مندان فایل‌های ویدئوی ضبط شده از حفظ سوره مبارکه فتح را همراه با مشخصات ارسال کرده که برگزیدگان آن روز گذشته، هفتم مردادماه مشخص شدند.»

همچنین سه نفر از شرکت‌کنندگان مسابقه تفسیر سوره مبارکه طلاق و تحریم چون پروانه شکری‌زاده، زهرا بختیاری و عفت برزونی به عنوان منتخب این مسابقه معرفی شدند و به آنها نیز هدایای نقدی(300 هزار تومانی) اهدا شد.

تهیه و توزیع 200 پرس غذای گرم در سطح شهر(کودکان کار، کارگران، کسبه، افراد کم در آمد) در راستای ترویج سنت اطعام غدیریه، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی شامل احادیثی از امام علی (ع) و پیکسل غدیری و شکلات به همت خادمیاران رضوی کانون قرآن این منطقه، اهدای ۱۱ جلد قرآن هدیه آستان قدس رضوی از کانون قرآن خدمت رضوی منطقه چهار به مسئول نیروی ارتش شهرک شهید فلاحی ناحیه ۳ منطقه چهار تهران، برگزاری مسابقه حضوری حفظ سوره مبارکه فتح در محله حسین‌آباد تهران به منظور معرفت‌افزایی، ترویج فرهنگ انس با قرآن، جذب علاقه‌مندان به عرصه حفظ قرآن و استعدادیابی ویژه تمام مقاطع سنی دختران و پسران و برگزاری مسابقه حضوری سوره مبارکه فتح در مجتمع شهید فلاحی از دیگر برنامه‌های انجام شده از سوی کانون قرآن خدمت رضوی و با مشارکت سایر کانون‌های خدمت رضوی این منطقه چون ایثار و کتاب و کتابخوانی و مشاوره و... و به همت مسئول محله شیان لویزان در ایام عید تا عید و دهه ولایت بود.

انتهای پیام
captcha