ملبس شدن 28 طلبه در بناب به لباس روحانیت
کد خبر: 3987345
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

ملبس شدن 28 طلبه در بناب به لباس روحانیت

طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی ۲۸ نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

ملبس شدن 20 طلبه در بناب به لباس روخانیت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی، امروز، 8 مردادماه، ۲۸ نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در این مراسم با تبریک عید بزرگ غدیرخم اظهار کرد: غدیر خم نه تاریخ است نه روایت، بلکه غدیر ولایت است.

وی با بیان اینکه پشتوانه غدیر رسالت است و پسوند آن امامت و ولایت است افزود: بدون شک واقعه غدیر روزی سرنوشت ساز برای اسلام است.

آل‌هاشم، با تبیین اهمیت غدیر در جامعه افزود: وظیفه حوزه و دانشگاه است که با برگزاری نشست‌های علمی و معرفتی در سطوح عمومی و تخصصی از تمام امکانات و زیرساخت‌های فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج غدیر اهتمام کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ضرورت همت جهادی برای ترویج معارف و فرهنگ غدیر گفت: امروز در این آشفته بازار که هجمه‌های زیادی علیه روحانیت انجام می‌گیرد باید به خانواده‌های طلاب تبریک گفت که فرزندان خود را برای تحصیل علوم دینی به این خیمه گاه فرستاده اند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در بیداری اسلامی کشور‌های مختلف خاطرنشان کرد: به برکت انقلابی که امام راحل آن را بنیان گذاری کردند و مسیری که مقام معظم رهبری آن را طی می‌کنند، باعث شده که کشور‌های زیادی در دنیا شعار‌های اسلامی سر دهند.

انتهای پیام
captcha