آلبوم «مرا آواز دادی» منتشر شد + تیزر
کد خبر: 3987515
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
از سوی انتشارات مرکز موسیقی حوزه هنری؛

آلبوم «مرا آواز دادی» منتشر شد + تیزر

آلبوم موسیقی سنتی «مرا آواز دادی» اثر جدید «محمدجواد ضرابیان» با آواز «اشکان کمانگری» توسط انتشارات مرکز موسیقی حوزه هنری در حالی منتشر می‌شود که می‌توان آن را بازگشت مجدد این آهنگساز پیشکسوت به عرصه انتشار اثر بعد از هفت سال دانست.

آلبوم «مرا آواز دادی» منتشر شد + تیزربه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ آلبوم «مرا آواز دادی» شامل قطعاتی چون «عاشق شده‌ام بر تو» با شعری از نظامی گنجوی، «بخت بلند» با شعری از خواجوی کرمانی، «مرا آواز دادی» با شعری از هوشنگ ابتهاج، «سرِ پرواز» با شعری از حسین منزوی، گروه‌نوازی به همراه ساز و آواز با شعری از میلاد عرفان‌پور، «آینه‌ی جان» با شعری از عباس محمدی و «زیبایی تو» با شعری از محمدمهدی سیار است. در این اثر هم‌چنین چهار «ساز و آواز» بر اساس اشعاری از «بیدل دهلوی» خوانده شده است. یک قطعه تک‌نوازی تار، یک قطعه تک‌نوازی عود و گروه‌نوازی نیز از جمله قطعات بی‌کلام این اثر است.

در این آلبوم نوازندگان برجسته‌ایی از جمله اردشیر کامکار (کمانچه)، حسین بهروزی‌نیا (بربت)، بهروز الوندی‌پور (نی)، شهرام‌ میرجلالی (تار)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، میلاد محمدی (تار و تارباس)، قاسم رحیم‌زاده (تار)، مریم خدابخش (عود)، فرهاد صفری (تمبک، زروان،کارنگ و باژنگ)، شهریار نظری (دف) حضور دارند. «محمد جواد ضرابیان» نیز در این اثر به عنوان نوازنده سنتور فعالیت کرده است.

انتهای پیام
captcha