«شهاده مشاهره» دختر فلسطینی که حافظ قرآن شد
کد خبر: 3987705
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

«شهاده مشاهره» دختر فلسطینی که حافظ قرآن شد

«شهاده مشاهرة» دختر 19 ساله فلسطینی است که با وجود نبود پدر در کنارش به دلیل اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی موفق شده است کل قرآن را حفظ کند.

به گزارش ایکنا به نقل از felesteen.ps، شهاده مشاهره از زمانی که چشم باز کرده، پدر را در کنار خود ندیده؛ زیرا اسیر زندان‌های اسرائیل بوده است.

او از اهالی روستای «السواحره» در شرق قدس اشغالی است و خود را تنها با دیدارهای دوره‌ای با او در زندان تسکین داده و همین دیدارهای گاه و بیگاه مایه امیدش بوده و سبب پیشرفت او در امور معنوی و موفقیت‌هایی همچون حفظ کل قرآن شده است.

شهاده مشاهره می‌گوید: با وجود دوری از پدر، او همیشه پیگیر فعالیت‌هایم به ویژه در زمینه حفظ قرآن است، او و مادرم انگیزه اصلی من در موفقیت‌هایم هستند.

او درباره دلیل پرداختن به حفظ قرآن تأکید می‌کند: کسب رضایت خدا و این که حفظ قرآن هدیه‌ای به والدینم باشد، دلیل این مسئله است. پدرم مسئول مرکز حفظ قرآن «نور» در زندان است و در نظر دارد کتابی درباره حفظ قرآن چاپ کند که روند حفظ آیات وحی را تسهیل و تثبیت خواهد کرد.

شهاده مشاهره احساس خود و والدینش را از حفظ کل قرآن وصف‌ناشدنی می‌داند و می‌گوید آرزویم این است که نام پدرم در میان تبادل اسرا باشد و او از زندان‌های اشغالگران آزاد شود.

انتهای پیام
captcha