عترت‌شناسی؛ محور مسابقه دانشگاه مالک اشتر اصفهان
کد خبر: 3987751
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

عترت‌شناسی؛ محور مسابقه دانشگاه مالک اشتر اصفهان

مسابقه کتاب‌خوانی عترت‌شناسی از کتاب «حبل متین» از سوی واحد فعالیت‌های دینی دانشگاه صنعتی مالک اشتر واحد اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقه کتاب‌خوانی عترت‌شناسی از کتاب «حبل متین» از سوی واحد فعالیت‌های دینی دانشگاه صنعتی مالک اشتر واحد اصفهان برگزار می‌شود.

این مسابقه ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به‌منظور دریافت سؤالات می‌توانند به واحد فعالیت‌های دینی دانشگاه مراجعه کنند.

منبع این مسابقه که 18 مردادماه آخرین مهلت ارسال پاسخنامه آن تعیین شده است، شرح زیارت جامعه کبیره از مرحوم آیت‌الله ضیاء‌آبادی تعیین شده است و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

در بخشی از این کتاب آمده است: «زیارت، حضوری اسـت سـرشار از معرفت و لبریز از ارادت، در پیشگاه پاکیزگانی که دعوت‌گران به حق‌اند و پناه راستین آدم و عالم و زیارت جامعه صحیفه‌ای درخشان از همان پاکان و هادیان، یادگاری جاودان از مولایمان امام هادی(ع)، این زیارت، ‌وصفی متعالی اسـت از کمالات و مقامات اهل بیت رسالـت. متنی متين است که می‌توان آن را به هنگام تشرّف به محضر هر یک از امامان معصوم(ع) قرائت کرد و از فیض عبارات آن بهره برد و فضای جان را به نور جانان روشن کرد.»

انتهای پیام
captcha