فراخوان مسابقه «حجاب و عفاف از نگاه امام علی(ع)»
کد خبر: 3987796
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
تا ۱۵ مرداد ادامه دارد؛

فراخوان مسابقه «حجاب و عفاف از نگاه امام علی(ع)»

واحد فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (س) شیروان مسابقه فرهنگی در قالب تهیه بروشور، کلیپ، مقاله و فلش کارت با موضوع «حجاب و عفاف از نگاه امام علی (ع)» را تا ۱۵ مرداد برگزار می‌کند.

فراخوان مسابقه « حجاب و عفاف از نگاه امام علی(ع)»به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، واحد فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، فراخوان فرهنگی در قالب تهیه بروشور، کلیپ، مقاله و فلش کارت با موضوع «حجاب و عفاف از نگاه امام علی(ع)» را ویژه طلاب و عموم مردم، تا 15 مرداد برگزار می‌کند.

فرهنگ‌سازی در زمینه حجاب و عفاف، تحکیم بنیان خانواده با الهام از سبک علوی و شناسایی استعدادهای طلاب و اساتید و...، از اهداف اجرای این برنامه عنوان شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در فراخوان «حجاب و عفاف از نگاه امام علی(ع)» می‌توانند با شماره 05836224314 تماس بگیرند.

واحد فرهنگی و پژوهشی این مدرسه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان فراخوان دیگری را با موضوع «عفت و حیا» از اول بهمن 1399 تا پایان تیر 1400 برگزار کرد که 45 اثر در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ عفت و حیا، تلاش به منظور بسترسازی جهت تبادل تجربیات و پژوهش های علمی و فرهنگی و فراهم آوردن بستری برای ارائه دستاوردهای پژوهشی و فرهنگی طلاب و اساتید، در آن مشارکت کردند و پس از ازریابی توسط اساتید داور مرکز مدیریت خراسان شمالی، 10 اثر برگزیده از استان‌های قم، مرکزی، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، شد.

برگزاری نمایشگاه مجازی عفیفانه با هدف شناسایی استعدادهای خلاقیت‌های طلاب و اساتید و نیز، فراهم آوردن بستری برای ارایه دستاوردهای پژوهشی طلاب و اساتید در قالب‌های بارگذاری مقالات، کلیپ‌ها و عکس نوشته‌های اساتید و طلاب، از 21 تا 26 تیر در پیام رسان ایتا توسط واحد فرهنگی تبلیغی این مدرسه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب، به اجرا درآمد.

انتهای پیام
captcha