بر عهد خود برای دفاع از مردم فلسطین باقی هستیم
کد خبر: 3987862
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
گروه‌های مقاومت فلسطین:

بر عهد خود برای دفاع از مردم فلسطین باقی هستیم

گروه‌های مقاومت فلسطین با اعلام همبستگی کامل خود با فلسطینیان در قدس و کرانه باختری و به آن‌ها اطمینان دادند که مقاومت فلسطین همان‌طور که در نبرد سیف القدس از آن‌ها دفاع کرد همچنان بر میثاق خود برای دفاع از مردم فلسطین پایبند است و به یاری خدا آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، این گروه‌ها در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کردند:

تجاوزات اشغالگران صهیونیستی علیه ملت ما در قدس شریف و محله شیخ جراح در حال افزایش است و خطر آوارگی همچنان این مردم را تهدید می‌کند. جنایات این رژیم متوقف نمی‌شود، همان‌طور که در کرانه باختری شاهد بودیم چهار فرزند ملت ما به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. بر این اساس، ما گروه‌های مقاومت فلسطین بر موارد زیر تأکید می‌کنیم:
قیام مردم در شهر مقدس و کرانه باختری را ارج می‌نهیم و به این حماسه استواری، فداکاری و مقاومت درود می‌فرستیم.
همبستگی کامل خود را با مردم قدس شریف و کرانه باختری را اعلام می‌کنیم و همان‌گونه که در نبرد سیف القدس از آن‌ها دفاع کردیم، به اذن خداوند همچنان بر سر پیمان خود هستیم.
ما از مردم خود در کرانه باختری و قدس شریف می‌خواهیم همچنان به مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست ادامه داده و عرصه را بر آن‌ها تنگ کنند.
اعلام دشمنی با مقاومت در منطقه، تسلیم در برابر اشغالگران و دل بستن به تغییر دولت‌ها در آمریکا برای دستیابی به حقوق خود نوعی سراب است و تاریخ نشان داده که آمریکا همیشه خط اول دفاع از رژیم صهیونیستی بوده و همواره در راستای منافع آن‌ها حرکت خواهد کرد.
انتهای پیام
captcha