انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی
کد خبر: 3987872
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی

تفاهم‌نامه همكاری میان دانشكده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشكی ایران و آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) با هدف همكاری علمی جهت پیشبرد اهداف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع)، مهدی مزینانی مدیر این آستان ضمن اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشكده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشكی ایران، گفت: این تفاهم‌نامه پس از هفته‌ها كار كارشناسی و هماهنگی و با همكاری مؤثر دانشگاه علوم پزشكی ایران و دانشكده طب ایرانی این دانشگاه امروز به امضا رسید.

مزینانی هدف از امضای و اجرای این تفاهم‌نامه را استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه برای گسترش و تعمیق مفاهیم مرتبط با سلامت، حكمت و معنویت در حوزه علوم پزشكی عنوان كرد و افزود: طراحی و اجرای مشترك پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری دوره‌های مشترك آموزشی، همایش‌ها، سمینارها و نشست‌های تخصصی و بهره برداری از ظرفیت‌های طرفین جهت اخذ مجوز ثبت، تولید و تجاری سازی داروهای طب سنتی از جمله محورهای این تفاهمنامه است.

وی فعالیت سلامتكده طب سنتی پونك در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی را نقطه عطفی در جهت پیوند سلامت و معنویت دانست و تصریح كرد: این سلامتكده با برخورداری از كادر پزشكان متبحر در كنار حكیم حسین خیر اندیش، محل مراجعه بیماران از اقصی نقاط كشور و حتی خارج از كشور است.

مزینانی افزود: سلامتكده طب سنتی پونك در كنار سایر بخش‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدماتی آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع)، این مجموعه را به عنوان قطب فرهنگی اجتماعی شمال غرب تهران مطرح كرده است و ما امیدواریم با حمایت‌ها و هدایت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و هیئت امنای این امامزادگان، شاهد نورافشانی فرهنگی اجتماعی امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) در سطح تهران باشیم.

جمشیدی رئیس دانشكده طب سنتی ایران نیز در این جلسه امضای این تفاهمنامه را گامی در جهت توسعه طب سنتی دانست و بر اجرایی سازی مفاد آن تأكید كرد.

همچنین، تفاهمنامه همكاری میان دانشگاه علوم پزشكی ایران و آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) با حضور جمشیدی رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی ایران، توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، حجت‌الاسلام حسینی المدنی معاون اداره کل اوقاف استان تهران، اسدی مشاور امور اقتصادی وزارت بهداشت و مزینانی مدیر امامزاده و اعضای سلامتکده طب سنتی پونکِ آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی در پنج ماده به امضا رسید.

انتهای پیام
captcha