نقش زنان در گستره تمدن اسلامی بررسی می‌شود
کد خبر: 3987893
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
طی نشستی تخصصی؛

نقش زنان در گستره تمدن اسلامی بررسی می‌شود

نشست تخصصی «بررسی نقش زنان در گستره تمدن اسلامی» به همت اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام برگزار می‌شود.

نقش زنان در گستره تمدن اسلامی بررسی می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست تخصصی «بررسی نقش زنان در گستره تمدن اسلامی» به همت اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام با مشارکت رایزنی‌های فرهنگی ایران در کشورهای تونس و الجزایر به زبان‌های فارسی و عربی برگزار می‌شود.
این نشست در راستای تبیین تمدن نوین اسلامی و توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی جهان اسلام و نیز احیای جایگاه زن مسلمان در جوامع امروزی با حضور اساتید و فرهیختگانی از کشورهای؛ تونس، الجزایر، کویت و ایران و با رویکرد آینده پژوهی در دو محور زیر برگزار می‌شود.
بررسی عناصر افول تمدن اسلامی و تأکید بر نقش زنان در کاهش این عناصر، بررسی مؤلفه‌های رشد، تقویت و تعالی تمدن اسلامی؛ با تأکید بر نقش زنان در گسترش زیرساخت های معرفتی از جمله محورهای این نشست تخصصی برشمرده می‌شود.
زمان برگزاری این نشست سه‌شنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ به وقت تهران است.
علاقه‌مندان به منظور بهره‌برداری از نشست می‌توانند از  طریق لینک‌های زیر اقدام کنند.
https://www.skyroom.online/ch/sazmanzanan/neshast
لینک برنامه در آپارات:
http://www.aparat.com/zanan.va.tamadon.eslami/live
 

نشست تخصصی «بررسی نقش زنان در گستره تمدن اسلامی» به همت

انتهای پیام
captcha