مراسم شیرخوارگان حسینی زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود
کد خبر: 3990243
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

مراسم شیرخوارگان حسینی زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی زنجان امسال به‌منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا به شکل مجازی برگزار و از شبکه اشراق پخش می‌شود.

مراسم شیرخوارگان حسینی زنجان غیرحضوری برگزار می‌شودداود خدایی، مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: هر ساله در نخستین جمعه ماه محرم شاهد برگزاری باشکوه مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد سرباز 6 ماهه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بودیم که امسال به دلیل شیوع کرونا امگان برگزاری مراسم حضوری وجود ندارد.

وی ابراز کرد: امسال در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین طبق اعلام مرکز، این مراسم به صورت مجازی برگزار خواهد شد و افراد می‌توانند از طریق شبکه‌های مجازی و صدا و سیما این برنامه را دنبال کنند.

خدایی با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در اولین جمعه ماه محرم (22 مرداد) برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح از شبکه استانی اشراق، پخش خواهد شد. سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی الوار و قرائت قرآن کریم نیز بر عهده علی قنبری، استاد بین‌المللی است و سیدمحمود حسینی، حسن بیات و مهدی رسولی نیز به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان گفت: آرزوی همه دلدادگان حضرت سیدالشهدا(ع) و اهل بیت(ع) برگزاری مراسم به صورت حضوری و با شکوه گسترده است اما طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، معیار در عزاداری‌ها آن چیزی است که ستاد کرونا اعلام می‌کند.

انتهای پیام
captcha