روزی که مادران همنوا با رباب شدند / یاری‌رسانی «دستان کوچک» در ایام کرونا
کد خبر: 3990364
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

روزی که مادران همنوا با رباب شدند / یاری‌رسانی «دستان کوچک» در ایام کرونا

همزمان با نقاط مختلف دنیا، مراسم شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم سال جاری در بستر فضای مجازی و با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با نقاط مختلف دنیا، مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد طفل معصوم امام حسین(ع)، حضرت علی‌اصغر(ع) امروز، 22 مردادماه در استان فارس برگزار شد.

این مراسم به دلیل وضعیت حاد شیوع کرونا به صورت پخش مستقیم تلویزیونی و در بستر فضای مجازی با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار شد.

شاهرخ صبوری، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: مراسم امروز به صورت همزمان کشوری اجرا شد که ساعت 10 هم نذرنامه جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) پخش شد.

وی بیان کرد: به دلیل اولویت حفظ سلامت مادران و شیرخوارگان حسینی این برنامه را به صورت پخش زنده تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی و بدون حضور جمعیت برگزار کردیم.

صبوری با یادآوری اینکه این برنامه در 600 نقطه فارس به اجرا درآمد، گفت: این مراسم‌ها در قالب پویش «دستان کوچک» اجرا شدند که در آن بسته‌های معیشتی رزمایش کمک‌های مؤمنانه که توسط خیران و عاشقان جمع‌آوری شده و تا پایان دهه اول محرم میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha