تمدید مهلت شرکت در دهمین دوره طرح «شباب‌الرضا» در البرز
کد خبر: 3992377
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

تمدید مهلت شرکت در دهمین دوره طرح «شباب‌الرضا» در البرز

مدیرکل ارشاد البرز از اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این طرح قرآنی تا دهم شهریورماه در استان تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در دهمین دوره طرح «شباب‌الرضا» در البرز

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» از ۱۴ مردادماه در البرز آغاز شده است و تا ۱۰ شهریورماه برای ثبت‌نام در این طرح تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف پرورش استعدادهای قرآنی به منظور تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی در قرائت قرآن کریم و مسلط به مفاهیم اجرا می‌شود، افزود: علاقه‌مندان البرزی با مراجعه به سایت www.melitelavat.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه با اجرای این طرح به شرکت‌کنندگان رشته‌های صوت و لحن، قرائت، حفظ، وقف و ابتدا و مفاهیم و غیره و اجرای تلاوت‌های اثرگذار و معناگرا آموزش داده می‌شود، گفت: این طرح ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال است که با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و مؤسسه قرآنی صراط مشهد اجرا می‌شود.

مقدم اضافه کرد: اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» به‌صورت حضوری و مجازی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این طرح زمینه‌ مناسبی برای شکوفایی استعدادهای قرآنی خود را داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط به منظور تشویق و ترغیب علاقه‌مندان به شرکت در این طرح اردوهای قرآنی نیز برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha