آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه بیت‌الحسین(ع) کرمان
کد خبر: 3993728
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه بیت‌الحسین(ع) کرمان

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی بیت‌الحسین(ع) کرمان در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تدبر در قرآن آغاز شد.

حمیده جوادی، مدیر و مؤسس خانه قرآن شهری بیت‌الحسین(ع) کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، بیان کرد: این مؤسسه زیر نظر سازمان تبلیغات فعالیت دارد و دوره‌های متعدد قرآنی شامل روخوانی و روانخوانی، تدبر در قرآن و حفظ را برگزار می‌کند.

جوادی با بیان اینکه این مؤسسه قرآنی در سال 1396 تأسیس شده است و تاکنون قرآن‌آموزان بسیاری از رشته‌های قرآنی فارغ‌التحصیل شده‌اند، گفت: کلاس‌های تفسیر این مؤسسه زیر نظر حجت‌الاسلام قرائتی در رشته‌های مختلف از جمله بیان روش‌ها و قالب‌ها، شبهه‌زدایی و جذابیت‌سازی و روش کار با کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و نبود امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها و برنامه‌ها، فعالیت‌های مؤسسه خانه قرآن شهری بیت‌الحسین(ع) کرمان در ۴ گروه چلچراغ درفضای مجازی انجام می‌شود.

مدیر خانه قرآن شهری بیت‌الحسین(ع) کرمان تصریح کرد: این خانه قرآن در مهر ماه دوره‌های کار با کودک و دوره روخوانی و روانخوانی و تدبر در قرآن را آغاز خواهد کرد. ثبت نام دوره‌ها از شنبه آغاز می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های متعدد قرآنی این مرکز می‌توانند به خیابان فردوسی کوچه ۹ مراجعه کنند و یا با شماره 09301411102  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha