اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی «مشکات» برگزار می‌شود
کد خبر: 3994035
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
در پارک ارم تهران؛

اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی «مشکات» برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی مشکات، روز جمعه، 12 شهریورماه در پارک ارم تهران برگزار می‌شود.

اختتامیه سومین دوره «مسابقات قرآنی مشکات» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم «مشکات» ویژه بانوان و آقایان در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال از سوی مؤسسه قرآنی مشکات البرز و با مشارکت دفتر امام‌جمعه کوهسار در رشته‌های قرائت تقلیدی، ترتیل، حفظ کل و ۱۰ و ۲۰ جزء و مفاهیم قرآن کریم به‌صورت سراسری برگزار شد.

وی افزود: مسابقات در رشته حفظ در سه مرحله کتبی، تلفنی و ارتباط زنده تصویری، در رشته مفاهیم در دو مرحله کتبی و در رشته‌های ترتیل و قرائت تقلیدی در دو مرحله ارسال فیلم قرائت و ارتباط زنده تصویری برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه در این دوره از مسابقات علاوه بر علاقه‌مندان داخلی، اتباع ساکن کشور نیز با ارائه کارت اقامت می‎‌توانستند شرکت کنند، گفت: اولین و دومین دوره مسابقات مشکات تنها ویژه استان‌های تهران و البرز بود.

محمدی در ادامه از برگزاری اختتامیه این مسابقه خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه روز جمعه، 12 شهریور از ساعت 17 در پارک ارم تهران برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی مشکات تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان، قرائت حامد شاکرزاد، مداحی سیدمهدی میرداماد و مجری‌گری مجید یراق‌باقان برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: برای دو هزار خانواده قرآنی از سراسر کشور کارت حضور در مراسم اختتامیه صادر شده است و آنها می‌توانند علاوه بر حضور در این مراسم قرآنی از امکانات تفریحی پارک به‌صورت نیم‌بها استفاده کنند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه مراسم به‌صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌‍‌شود، گفت: از 68 برنده مسابقه با جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha