برگزاری کلاس‎های آموزشی مؤسسه قرآنی آوای حق بروجرد در فضای مجازی
کد خبر: 3994506
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

برگزاری کلاس‎های آموزشی مؤسسه قرآنی آوای حق بروجرد در فضای مجازی

مدیر مؤسسه قرآن آوای حق بروجرد گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تاکید به در خانه ماندن، کلاس‎های آموزشی این مؤسسه در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

گروه قرآنی «منتظران ظهور» در پیام‌رسان واتساپ تشکیل شدفرزانه کردی، مدیر مؤسسه قرآن آوای حق بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان این مطلب افزود: کلاس قرائت سطح یک قرآن‌کریم(روخوانی) در هفته دو روز در فضای مجازی و در پیام‌رسان واتساپ برگزار می‏‎شود که 15 نفر از بانوان با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی‎ارشد در این کلاس مجازی شرکت دارند.

کردی از تشکیل یک گروه قرآنی با عنوان «منتظران ظهور» در پیام‌رسان واتساپ به‌همت مؤسسه قرآن آوای حق بروجرد خبر داد و اضافه کرد: 40 نفر از بانوان عضو هستند و روزانه قرائت قرآن، ختم قرآن و قرائت ادعیه در این گروه برگزار می‏‎شود.

وی با بیان اینکه به‌همت مؤسسه قرآن آوای حق بروجرد یک کلاس آموزش مفاهیم قرآن نیز به‌زودی در بستر فضای مجازی برگزار  خواهد شد که این کلاس آموزشی متشکل از قرآن‌آموزان نوجوان است، اضافه کرد: مؤسسه قرآنی آوای حق در سال 83 فعالیت خود در زمینه آموزش قرآن‎کریم در رشته‎های روخوانی و روانخوانی و مفاهیم و تفسیر قرآن در بروجرد را آغاز کرده و در سال 86 موفق به دریافت مجوز فعالیت از اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان شد.

انتهای پیام
captcha