راه‌اندازی پویش «هم‌پای اربعین» در دورود
کد خبر: 3996873
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
به همت مؤسسه قرآن آل‌یاسین؛

راه‌اندازی پویش «هم‌پای اربعین» در دورود

مدیر مؤسسه قرآن آل‌یاسین دورود از راه‌اندازی پویش «هم‌پای اربعین» به همت این مؤسسه خبر داد و گفت: این پویش با هدف تهیه یک هزار و 452 جفت کفش برای اقشار محروم جامعه با نیت یک هزار و 452 عمود نجف تا کربلا راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی «پویش هم‌پای اربعین» توسط موسسه قرآنی آل‌یاسین دورودحجت‌الاسلام هادی بوالحسنی، مدیر مؤسسه قرآن آل‌یاسین دورود در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه این مؤسسه قرآنی علاوه بر انجام فعالیت‌های قرآنی، در کارهای خداپسندانه، طرح مواسات، تهیه و توزیع کمک‌های معیشتی به محرومان جامعه فعالیت می‌کند، اظهار کرد: طی یک سال گذشته، ۳۴ مورد تأمین وسایل منزل، ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های شناسایی شده تهیه و توزیع شده است.

وی از راه‌اندازی پویش «هم‌پای اربعین» از سوی مؤسسه قرآن آل‌یاسین دورود خبر داد و گفت: در این پویش یک هزار و 452 جفت کفش به نیت یک هزار و 452 عمود نجف تا کربلا تهیه و بین اقشار محروم جامعه توزیع خواهد شد. در این پویش برای یک جفت کفش معادل ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بوالحسنی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۵۶۰۸ به نام مؤسسه قرآن آل‌یاسین دورود واریز کنند، ادامه داد: جهت آگاهی از میزان مشارکت افراد، فیش‌های واریزی به شماره ۰۹۱۶۷۰۹۰۳۱۰ ارسال شود.

مدیر مؤسسه قرآن آل‌یاسین دورود با اشاره به اینکه پویش‌های مختلفی از سوی این مؤسسه قرآنی در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود، گفت: پویش تهیه لوازم‌التحریر در اوایل مهرماه و پویش نذر قربانی در ایام عید قربان از دیگر برنامه‌های اجرایی این مؤسسه است.

انتهای پیام
captcha