پویش «به تو از دور سلام» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3997468
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

پویش «به تو از دور سلام» در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: پویش «به تو از دور سلام» همزمان با روز اربعین در این استان برگزار می‌شود.

پویش «به تو از دور سلام» در البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، بیان کرد: پویش «به تو از دور سلام» همزمان با روز اربعین، ساعت ۱۰ صبح به‌منظور قرائت زیارت اربعین به‌صورت دسته جمعی و گسترده در البرز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این پویش مردم استان البرز هم‌زمان در بقاع متبرکه، منازل شخصی، بیمارستان‌ها، محل کار و... همراه با صداوسیما زیارت اربعین امام حسین(ع) را قرائت خواهند کرد.

این مسئول در ادامه به اجرای برنامه‌های مختلف در روز اربعین اشاره کرد و گفت: پخش زیارت اربعین به‌صورت زنده در مساجد استان، محیط‌آرایی شهری و میادین با همکاری شهرداری‌ها، تشکیل گروه‌های جهادی با محوریت موکب‌ها و ستاد بازسازی عتبات، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری اداره‌کل دادگستری از جمله این برنامه‌هاست.

ولائی‌برحق با اشاره به مقارن‌ شدن اربعین امسال با گرامیداشت هفته ‌دفاع مقدس، بیان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان و برگزاری مسابقه اربعین با عنوان دل‌نوشته‌ای به امام حسین(ع)، ایستگاه نقاشی و مسابقات عکاسی و راه‌اندازی نذر فرهنگی قرآنی با عنوان «با قرآن با اربعین» و پویش «ما ملت امام حسینیم» با همکاری بسیج و سپاه و پویش «هر خانه یک حسینیه» با همکاری کانون مداحان استان، از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه همچنین پیگیر برپایی موکب‌هایی برای جاماندگان اربعین هستیم که در صورت دریافت مجوز اقدام به برپایی آن‌ها در سطح شهرها خواهیم کرد، گفت: همه برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha