ارائه پایان‌نامه جدید قرآنی در دانشگاه اسلامی سودان
کد خبر: 3998579
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

ارائه پایان‌نامه جدید قرآنی در دانشگاه اسلامی سودان

پایان‌نامه جدید قرآنی از سوی «رمزی الحمیدی»، پژوهشگر سودانی در دانشگاه قرآن و علوم اسلامی خارطوم، پایتخت سودان دفاع و ارائه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از تحدیث نت، دانشگاه قرآن و علوم اسلامی خارطوم دیروز، 27 شهریورماه، پایان‌نامه رمزی الحمیدی، پژوهشگر سودانی را با موضوع «روش قرآن در اعتمادسازی با داستان‌های انبیاء» در مقطع دکترا پذیرفت و به آن امتیاز قبولی داد.

در پایان جلسه دفاع از این پایان‌نامه بر چاپ این پایان‌نامه، استناد به آن به عنوان مرجعی تخصصی، چاپ و نشر آن و استفاده از آن در کتابخانه‌ها تأکید شد.

کمیته بررسی پایان‌نامه با اشاره به تلاش‌های زیاد محقق اثر اعلام کرد که رمزی الحمیدی در نقل منابع امانتدار و در نگارش پایان‌نامه کوشا بوده و منابع غنی و مطالعات جدیدی را در اثر خود ارائه داده است.

این کمیته افزود: الحمیدی دو سال را بدون خستگی برای نوشتن پایان‌نامه‌اش صرف کرده و بیشتر وقتش را در کتابخانه‌ها با جستجو در میان کتب فقه، دین، سیره و حدیث گذرانده است تا بتواند مرجع علمی و تخصصی مهمی را به پژوهشگران ارائه دهد.

«قاسم بشری حمیدان»،«حمزه حسن سلیمان» و «نعمان محمد صالح» اعضای کمیته بررسی و داوری پایان‌نامه بودند و در جلسه دفاعیه تعداد زیادی از دانشجویان و هم‌شاگردی‌های رمزی الحمیدی حضور یافتند.

انتهای پیام
captcha