شرایط پذیرش مدرسه فقاهت عالم آل محمد(ص) اعلام شد
کد خبر: 3998838
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

شرایط پذیرش مدرسه فقاهت عالم آل محمد(ص) اعلام شد

مدرسه فقاهت عالم آل محمد(ص) زیرمجموعه سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی طی اطلاعیه‌ای برنامه‌های آموزشی، ویژگی‌های مدرسه و شرایط پذیرش طلاب را ابلاغ کرد.

شرایط پذیرش مدرسه فقاهت عالم آل محمد(ع) اعلام شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌ نیوز، مدرسه فقاهت عالم آل محمد(ص) که با هدف فعالیت در بالاترین سطح علمی حوزه با رویکرد مساله‌محوری و تربیت مجتهد تأسیس شده است پذیرای طلاب جوان و با استعداد سطح خارج حوزه علمیه برای رشد کیفی و عمیق آنها در زمینه فقه و اصول خواهد بود.

در بخش برنامه‌های آموزشی مدرسه به تدریس دروس خارج عمومی و تخصصی با روش چند ضلعی، برگزاری کارگاه‌های تمرین اجتهاد با رویکرد مساله‌محور، بهره‌مندی از استادان هدایت‌گر در مسیر تفقه و استفاده از برنامه‌های آموزشی پژوهشی به صورت شخصی‌محور و تخصصی اشاره شده است.

از شرایط پذیرش ابلاغی، اتمام حداقل چهار سال درس خارج، شرکت در مصاحبه علمی و قبولی در آن، تعهد و التزام به قوانین و مقررات مدرسه و عدم اشتغال در دیگر مدارس یا مؤسسات آموزشی بیان شده است.

پذیرفته‌شدگان در این مدرسه می‌توانند از ویژگی‌ها و مزایایی همچون بهره‌مندی از اساتید مجرب و تراز اول در کنار خدمات پژوهشی و نیز امکانات رفاهی معیشتی مدرسه فقاهت عالم آل محمد(ع) استفاده کنند.

زمان ثبت نام در این مدرسه از 18 شهریورماه آغاز شده  و تا یکم مهرماه 1400 ادامه خواهد داشت  و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال مدرسه در پیام‌رسان ایتا به آدرس Madrasehfeghahat@ و یا به صورت حضوری به آدرس حرم مطهر رضوی، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدرسه میرزا جعفر مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha