سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد
کد خبر: 3999959
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، محمدعلی کیانی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از  وب‌دا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، محمدعلی کیانی، فوق تخصص گوارش اطفال و استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به‌عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرده است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امیدوارم جنابعالی که از اساتید گرانقدر آن دانشگاه هستید، با بهره‌گیری از تجارب اساتید پرتلاش و تعامل سازنده و صمیمانه با دانشجویان و کارکنان دلسوز، نهایت تلاش خود را در جهت پویایی و ارتقای شاخص‌های بهداشتی، آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه به عمل آورید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام
captcha