مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شد
کد خبر: 4000063
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شد

آستان قدس رضوی با هدف تسریع واکسیناسیون عمومی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی را فعال کرد.

مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، طی هفته‌های اخیر با افزایش میزان واردات واکسن به کشور، سرعت انجام واکسیناسیون عمومی نیز بیشتر شده تا با بسیج عمومی و همکاری همه مردم، هرچه زودتر شر ویروس منحوس کرونا کم شود و آمار قربانیان و بیماران بستری کاهش یابد.

آستان قدس رضوی نیز که طی ماه‌های اخیر همه امکانات خود را برای کمک به بیماران کرونایی و حمایت از کادر درمان به کار گرفته بود، اکنون با ایجاد مرکز واکسیناسیون در حرم مطهر رضوی، خدمت بزرگ دیگری در این حوزه ارائه کرده است.

بیستم شهریور ماه بود که حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی از آمادگی لازم برای انجام این کار خبر داد و گفت: آستان قدس از ابتدای کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده و با تأکید رهبری و عزم دولت در تسریع واکسیناسیون، ضمن اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین واکسن حاشیه شهر مشهد، آمادگی داریم در صورت نیاز، رواق‌های حرم مطهر رضوی را برای واکسیناسیون عمومی اختصاص دهیم.

ایجاد مرکز واکسیناسیون در رواق دارالمرحمه

حالا با هماهنگی دستگاه‌های مسئول، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی فعال شده و به مراجعه‌کنندگان خدمت‌رسانی می‌کند.

امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی با اشاره به راه‌اندازی مرکز تزریق واکسن کرونا در این بارگاه ملکوتی اعلام کرد: مرکز واکسیناسیون کرونا با همکاری آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بسیج دانشجویی، فعالیتش را در رواق «دارالمرحمه» حرم مطهر رضوی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 24 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای انجام واکسیناسیون به این مرکز مراجعه کنند. 

 

انتهای پیام
captcha