آغاز ثبت‌نام در مهد قرآن «آسمان» سنندج
کد خبر: 4001652
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

آغاز ثبت‌نام در مهد قرآن «آسمان» سنندج

مدیر مؤسسه قرآنی «آسمان» سنندج از آغاز ثبت‌نام و اعلام فراخوان دوره‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی از امروز، ۱۰ مهرماه خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی این مؤسسه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

امید طاری‌مرادی، مدیر مؤسسه قرآنی «آسمان» سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این مؤسسه قرآنی فعالیت خود را در آموزش رشته‌های روخوانی، حفظ، تجوید، قرائت، تفسیر، خوشنویسی، مهد قرآن و پیش‌دبستانی و فرزندپروری هدف‌گذاری کرده است.

وی از آغاز ثبت‌نام و اعلام فراخوان دوره‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی از امروز، 10 مهرماه در سطح شهر سنندج خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی این مؤسسه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

طاری‌مرادی با اشاره به اینکه در این مؤسسه به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن کریم اعطا خواهد شد، بیان کرد: در این مؤسسه دوره‌های آموزشی پیش دبستانی قرآنی با حضور اساتید توانمند و مجرب زندی، طلا رحیمی و گلاله زاهدی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های تفسیر قرآن این مؤسسه در طول سال به صورت حضور و مجازی برگزار می‌شود، افزود: مربی دوره‌های تفسیر را استاد حیدر الماسی برعهده دارند.

طاری‌مرادی یادآور شد: دوره‌های حفظ مجازی قرآن ویژه بانوان نیز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در این مؤسسه قرآنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha