قاری لرستانی تلاوت ممتاز جلسه ارتقاء را کسب کرد
کد خبر: 4004885
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

قاری لرستانی تلاوت ممتاز جلسه ارتقاء را کسب کرد

تلاوت مهدی سعادتی‌کیا، قاری لرستانی از نظر کارشناسان با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب دهمین جلسه ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم معرفی شد.

به گزارش ایکنا؛ دهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ٢۰:۳۰ به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت‌کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه ارتقاء که با دبیری مصطفی یادگاری قاری ممتاز کشورمان همراه بود، احمد ابوالقاسمی و کریم دولتی از استادان و داوران بین‌المللی به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

سیدمحمد لاجوردی از تهران به صورت حضوری و سید جاسم موسوی از خوزستان و مهدی سعادتی‌کیا از لرستان با پخش تلاوت تصویری، قاریانی بودند که هرسه نفر آیات ۷۳ تا ۷۸ سوره حج را از حفظ تلاوت کردند.

بر اساس این گزارش، تلاوت مهدی سعادتی‌کیا از نظر کارشناسان با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب دهمین جلسه ارتقاء معرفی شد.

در بخش دیگری از این جلسه، قسمت دهم برنامه تصویری «آموزش تکیه‌های صوتی کلمات قرآن» با تدریس مهدی حسنی، حافظ کل قرآن و مؤلف کتاب میزان‌القرائه پخش شد.

پایان بخش این جلسه، قرائت دعای ختم قرآن توسط حمید شیخ‌زاده، قاری ممتاز تهرانی بود.

سیزدهمین دوره جلسات ارتقاء شورای عالی قرآن، روز‌های چهارشنبه به صورت هفته در میان، بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود و فیلم کامل جلسات با فاصله چند روز در صفحه مجازی شورا در تارنمای آپارات بارگذاری می‌شود.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha