مراسم افتتاح طرح «تحفیظ فاطمی» در شهر قدس برگزار می‌شود
کد خبر: 4006236
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
همراه با محفل قرآنی؛

مراسم افتتاح طرح «تحفیظ فاطمی» در شهر قدس برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن کریم همراه با افتتاح طرح تحفیظ فاطمی روز اول آبان‌ماه با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی کشورمان در مصلای شهرستان قدس برگزار می‌شود.

پوستر محفل انس با قرآن در شهر قدس

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن و مراسم افتتاحیه طرح قرآنی «تحفیظ فاطمی» (طرح تربیت 110 حافظ قرآن کریم) شنبه، اول آبان‌ماه با حضور قاریان و حافظان ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این محفل نورانی که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای قرآنی شهرستان قدس معرفی شده است، حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی نوری، معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور و تلاوت مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی کشورمان بخش دیگری از برنامه‌های این محفل نورانی است.

همچنین در بخشی از این محفل که اجرای آن را هادی صلح‌جو، از مجریان معارفی سیما برعهده دارد، حنانه خلفی، حافظ نوجوان کل قرآن کریم نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

اجرای گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ از دیگر بخش‌های این مراسم است. این محفل نورانی همزمان با نماز مغرب و عشاء روز شنبه اول آبان‌ماه در مصلای بزرگ شهرستان قدس در استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha