فراخوان مؤسسه نسیم وحی شهرکرد برای ثبت‌نام دوره تدبر در قرآن
کد خبر: 4007402
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

فراخوان مؤسسه نسیم وحی شهرکرد برای ثبت‌نام دوره تدبر در قرآن

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) نسیم وحی شهرکرد با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای دوره آموزشی تدبر در قرآن، گفت: دوره جدید مبحث تدبر به سوره‌های انعام، کهف، یس، شعرا، عنکبوت و غافر اختصاص دارد.

مسعود داوری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) نسیم وحی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آغاز دوره‌های آموزشی این مؤسسه ویژه پائیز و زمستان، اظهار کرد: کلاس‌های این دوره‌ها از ابتدای آبان‌ماه آغاز شده و در هفته پایانی اردیبهشت ۱۴۰۱ با برگزاری آزمون‌های ارزیابی به پایان می‌رسند.

وی در خصوص آموزش‌های پیش رو برای قرآن‌آموزان در ترم تحصیلی جدید، بیان کرد: در این ترم، دوره آموزشی سطح ۴ قرائت پایه شامل بیان مقدمات علوم و فنون قرائت تحقیق و نیز دوره آموزشی سطح ۵ شامل آشنایی با علوم و فنون تکمیلی قرائت تحقیق به قرآن‌آموزان ارائه می‌شود.

داوری با ذکر اینکه مقرر شده بود در برخی مباحث دیگر از جمله آموزش روخوانی سطح ۱، آموزش فصیح‌خوانی سطح ۳ و دوره آموزشی حفظ قرآن کریم برای نوجوانان دختر و پسر برگزار شود، گفت: تعداد قرآن‌آموزان ثبت‌نام شده در مباحث یاد شده به حد نصاب نرسید و می‌طلبد که خانواده‌ها اهتمام بیشتری به آموزش‌های قرآنی فرزندان داشته باشند.

این استاد ممتاز قرآن در استان تصریح کرد: مؤسسه نسیم وحی شهرکرد آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های آموزشی مباحث کاربردی تدبر در قرآن کریم در حوزه‌های اخلاقی، اجتماعی، تربیتی، سیاسی، اقتصادی و غیره در سازمان‌ها و نهادهای متقاضی اعلام می‌کند؛ همچنین مؤسسات و مراکز قرآنی مناطق مختلف استان در صورت علاقه‌مندی برای برگزاری دوره‌های تدبر برای قرآن‌آموزانشان می‌توانند با مؤسسه نسیم وحی شهرکرد در ارتباط باشند.

داوری با اشاره به اینکه مؤسسه نسیم وحی ثبت‌نام قرآن‌آموزان برای شرکت در دوره آموزشی تدبر در قرآن کریم در ترم جدید را آغاز کرده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در دوره جدید مبحث تدبر که به سوره‌های انعام، کهف، یس، شعرا، عنکبوت و غافر اختصاص دارد، با شماره ۰۹۳۸۱۰۱۷۴۵۳ در فضای مجازی پیام بدهند.

مدیر مؤسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد گفت: آموزش‌های ترم جدید به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند که در صورت تغییر شرایط و اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، به‌صورت مجازی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha