اجرای طرح شباب‌الرضا(ع) در مؤسسه قرآنی بشیر البرز
کد خبر: 4008491
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

اجرای طرح شباب‌الرضا(ع) در مؤسسه قرآنی بشیر البرز

طرح ملی شباب‌الرضا(ع) در دو کلاس آموزشی و در سبک عبد‌الباسط و مصطفی اسماعیل ویژه دختران در مؤسسه قرآنی بشیر البرز برگزار می‌شود.

طرح شباب‌الرضا(ع)

حمیده سلجوقی، مدیر مؤسسه قرآنی بشیر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در این مؤسسه دوره‌های مختلفی از جمله دوره‌های تربیت مربی تجوید، مفاهیم، کودک، تدبر، معارف، سبک زندگی، نهج‌البلاغه، کارگاه سبک زندگی و مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه در حال حاضر 35 حافظ قرآن در رده‌های سنی مختلف‌ دارد، افزود: درحال حاضر علاوه بر کلاس‌های آموزشی مذکور طرح ملی شباب‌الرضا با هدف تربیت قاریان توانمند در این مؤسسه در حال برگزاری است.

این فعال قرآنی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح ابتدا دوره‌های تجوید، مفاهیم و قرائت تقلیدی را طی می‌کنند و هر کدام از شرکت‌کنندگان بعد از اتمام این مراحل و آزمون قرائت‌ وارد مرحله طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا خواهند شد.

مدیر مؤسسه‌ قرآنی بشیر البرز با بیان اینکه ترم اول این طرح در مؤسسه به پایان رسیده است، افزود: طرح ملی شباب‌الرضا در دو کلاس دختران و در دو سبک عبد‌الباسط و مصطفی اسماعیل به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد و به زودی ترم دوم آن نیز آغاز خواهد شد.

وی در پایان به فعالیت‌های فرهنگی این مؤسسه در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: تهیه بسته‌های معیشتی، تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان و بخش کرونا، کمک با ساخت مسکن نیازمندان، تهیه پوشاک برای نیازمندان، برگزاری جشن‌ها و مداحی برای کلاس‌های کودکان از جمله اقدامات انجام شده این مؤسسه است.

انتهای پیام
captcha