فراخوان مؤسسه نسیم وحی شهرکرد برای دوره‌های جدید آموزش قرآن
کد خبر: 4012086
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

فراخوان مؤسسه نسیم وحی شهرکرد برای دوره‌های جدید آموزش قرآن

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) نسیم وحی شهرکرد برای رشته‌های آموزشی جدید شامل تدبر در سوره‌های مبارکه انعام، یس و کهف، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم سطح 1 و 2، فصیح‌خوانی قرآن کریم سطح 3، آموزش اذان و اقامه، آموزش صوت و لحن سطح 4 و نیز آموزش صداسازی، تربیت گوش موسیقایی و مبانی سلفژ ثبت‌نام می‌کند.

فراخوان مؤسسه نسیم وحی شهرکرد برای دوره‌های جدید آموزش قرآن

مسعود داوری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) نسیم وحی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به فراخوان این مؤسسه قرآنی نسیم وحی مبنی بر ثبت‌نام از علاقه‌مندان در دوره‌های آموزشی جدید، اظهار کرد: این مؤسسه به‌منظور تقویت مبانی فکری و اعتقادی آحاد جامعه در بهره‌مندی از معارف بلند قرآن کریم و سنت اهل‌بیت(ع)، چند دوره متنوع آموزش قرآن کریم را از ابتدای آذرماه سال جاری آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به رشته‌های آموزشی اعلام شده شامل تدبر در سوره‌های مبارکه انعام، یس و کهف، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم سطح 1 و 2، فصیح‌خوانی قرآن کریم سطح 3، آموزش اذان و اقامه، آموزش صوت و لحن سطح 4 و نیز آموزش صداسازی، تربیت گوش موسیقایی و مبانی سلفژ، اقدام به ثبت‌نام کنند.

داوری با ذکر اینکه این دوره‌های آموزشی از ابتدای آذرماه آغاز می‌شوند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از 22 تا 26 آبان‌ماه با مراجعه حضوری به مؤسسه در روزهای شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 15 تا 17 و یا از طریق تماس با شماره 9381017453 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد گفت: آموزش‌های ترم جدید به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند که در صورت تغییر شرایط و اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، به‌صورت مجازی برگزار خواهند شد.

یادآور می‌شود، افراد برای ثبت‌نام حضوری می‌توانند بر اساس زمان‌بندی اعلام شده به نشانی شهرکرد، ابتدای میرآباد غربی، میدان ابوریحان، اداره ارشاد اسلامی سابق، جنب تماشاخانه مهر، طبقه همکف مراجه کنند.

انتهای پیام
captcha