پیش‌نویس سند راهبردی مرکز آموزشی مهارتی بیان ارائه می‌شود
کد خبر: 4016533
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
رئیس مرکز بیان جامعةالمصطفی العالمیه:

پیش‌نویس سند راهبردی مرکز آموزشی مهارتی بیان ارائه می‌شود

رئیس مرکز آموزشی و مهارتی بیان از نهایی شدن پیش‌نویس سند راهبردی مرکز آموزشی مهارتی این مرکز خبر داد.

علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم ملکی، رئیس مرکز بیان المصطفی، صبح امروز شنبه ششم آذرماه در دیدار با رئیس جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به تدوین سند راهبردی این مرکز اظهار کرد: بازنویسی و بازنگری سند مرکز بیان در دستور کار قرار گرفته است و در جلسات متعدد با رئیس مرکز توسعه و امور راهبردی المصطفی، پیش نویس سند آماده شده است که به زودی نهایی خواهد شد.

رئیس مرکز بیان المصطفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بر اساس این سند راهبردی اقدامات ارزشمندی در زمینه نشست‌ها، جمع‌آوری اسناد، برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی و همچنین امور زیرساختی انجام شده است.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به سیاست‌ها، اهداف و چگونگی برگزاری‌ها دوره‌ها، شمولیت دوره‌ها و موضوعات مربوط به آن را به منظور تدوین سند مرکز بیان مورد توجه قرار داد و مقرر گردید جمع‌بندی موضوعات مطرح‌شده در تدوین سند، مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است، مرکز آموزشی و مهارتی بیان با راهنمایی و نظارت ستادی و با پشتوانه بیش از ده سال تجربه در برگزاری دوره‌های متنوع مهارتی و کاربردی مورد نیاز طلاب به ویژه دوره‌های خاص که اجرای آن برای سایر صفوف المصطفی هزینه‌بردار و یا ناممکن است را برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha