برگزاری دوره آموزش معرفتی «تدبر در قرآن» در گلستان
کد خبر: 4017130
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

برگزاری دوره آموزش معرفتی «تدبر در قرآن» در گلستان

مدیر مؤسسه قرآنی گلستان خضراء بیان کرد: دوره آموزش معرفتی تدبر در قرآن سطح یک از سوره ناس تا انشقاق با همکاری مؤسسه تدبر درکلام وحی قم در مؤسسه قرآنی گلستان خضراء برگزار می‌شود.

دوره آموزشی معرفتی قرآن با همکاری موسسه قرآنی کلام وحی قمزهراکریمی، مدیر مؤسسه قرآنی گلستان خضراء در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان بیان کرد: دوره آموزشی معرفتی تدبر در قرآن سطح یک از سوره ناس تا انشقاق با همکاری مؤسسه تدبر در کلام وحی قم در مؤسسه قرآنی گلستان خضراء برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی گلستان خضراء با اشاره به اینکه در این سوره‌ها بیشتر مسائل اعتقادی و زیر بنایی مطرح شده است، افزود: هر فردی که توانایی خواندن و ترجمه آیات را دارد می‌تواند در این دوره‌ها شرکت کند. شرکت در این دوره‌ها رایگان است اما از متقاضیان مبلغی به‌صورت ودیعه گرفته می‌شود که در صورت حضور منظم شرکت‌کنندگان به آنها بازگردانده می‌شود.

کریمی شرایط شرکت در دوره را داشتن حداقل مدرک دیپلم و آشنایی با مفاهیم جزء سی قرآن بیان کرد و افزود: این دوره در قالب 40ساعت آموزشی و به‌صورت 4 ساعت در هفته برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا 25 آذر مهلت فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند و  یا با شماره تماس 09111779825 و 09355728682 تماس حاصل کنند.

وی گفت: براساس شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این دوره‌ها به‌صورت حضوری توسط اساتید مجرب از قم در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha